Minä

Ada

torstai 26. huhtikuuta 2018

388 -

Ohho tämäkin viikko on menny kyllä nopsasti. Iltaisin ei oo mitenkään ollu aikaa päivittää tänne. Oon nyt aloittanu harjottelee Alman kanssa unikoulua. Tähän asti se on nukahtanut imetykseen sohvalla ja nukkunu illat oikeestaan mun sylissä niin kauan että ollaan kaikki siirrytty sänkyyn ja se on ollukkin mulle ihan fine. Mutta nyt alkaa tuntua että olis hyvä hetki harjoitella sitä omaan sänkyyn nukahtamista niin mäkin pääsisin rauhassa iltasin ihan vaikka suihkuun... Nojoo se siitä, ihan hyvin on nyt nämä ekat kerrat sujunu. Tällä viikolla on ollut neuvolassa käynti, kirpputoria, mamajumppa, ikkunanpesua, perhekerho, siivouspäivä ja tänään Felix kaato eteisessä väliseinän. Todella oon nyt valmis viikonlopun viettoon :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti